לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה התחלתי לכתוב? ומתי התחלתי לפרסם את מה שאני כותבת? אני כנראה סתם רוצה שמישהו ישמע על הסיפור שלי בלי שאני אצטרך לספר לו באמת..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

4/2017

קטע הכותרת


הלכתי לאיבוד שוב במחשבות שלי
זה סביר להניח בגלל המחזור הקרב ובא והלחץ מהלימודים
אבל אני פתאום לא מוצאת טעם
"פתאום"
אני כבר תקופה נורא ממושכת ומדאיגה של זמן לא מוצאת טעם
מאז הסמסטר הראשון של הלימודים,אפילו לפני שהגיעו התוצאות
אני מרגישה רק אכזבה
אני מאוכזבת שלא ניסיתי יותר ,השקעתי יותר ,נחתי פחות ,נהנתי פחות
אני מאוכזבת שלא הכרחתי את עצמי לקום ולנסות לכפר על הטעויות שלי
ואני מאוכזבת מעצמי שנתתי לעצמי ,בהכרה מוחלטת ,להגיע למצב הזה


 


אני מרגישה כאילו שום דבר שאני עושה לא ישנה יותר
מה הטעם בלקום? אם אני אשאר עייפה עדיף כבר לישון
מה הטעם בלאכול? מה הטעם בלא לאכול ?
מה הטעם בלנסות ? אני במילא אכשל ,אני תמיד נכשלת ,אני רק נכשלת ,אני לוגו חיי של המונח הזה
מה הטעם בחברים ?כולם מעצבנים אותי בסוף
מה הטעם בלנוח ?אני צריכה ללמוד!
מה הטעם בללמוד? אני לא אגיע לאן שאני רוצה להגיע
מה הטעם בלדבר על הרגשות שלי ?אין לי זמן לזה אני צריכה ללמוד!
מה הטעם בללמוד ? אני במילא לא אקלוט כלום
מה הטעם בבנים? אני צריכה ללמוד בשם אלוהים!
מה הטעם בללמוד? למה להשלות את עצמי שזה אפשרי? למה להתאכזב שוב?


 


אני מרגישה כאילו כל דבר שאני עושה מוציא אותי לא בסדר
כאילו כל דבר שאני עושה שלא קשור ללימודים -מיותר
וכל דבר שאני עושה שקשור ללימודים- מיותר גם הוא!
אני כלואה במוח של עצמי ואני כבר לא יודעת איך לעודד את עצמי
כי אין לי איךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בשם בודהה הדגול מה נסגר איתי


 


ברצינות עכשיו......כי שאר הפוסט היה נורא הומוריסטי עד עכשיו...
איך אתה משכנע את עצמך שאתה יכול כשאתה בטוח במיליון אחוזים שאתה לא ?


נכתב על ידי , 14/4/2017 00:52  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוישכיףלקרוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוישכיףלקרוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)